Whitepaper over klant-centrisch categoriemanagement

7 juli 2012 - 00:07 - 0 reacties

Whitepaper over klant-centrisch categoriemanagement

Succesvolle retailers scoren onder andere met klant-centrisch categoriemanagement.  In de whitepaper ‘Through a Shopper’s Eyes‘ die is samengesteld door The Economist en beschikbaar is gesteld door SAP en Ctac Retail staan voorbeelden van retailers die in staat zijn geweest meer omzet te halen door hun winkel-layout en inrichting van categorieën aan te passen aan hoe de klant kijkt terwijl deze er winkelt.

Het is een interessant boekje met soms een open deur en niet DSZ gerelateerde inhoud, maar dat neemt niet weg dat een algemene kijk op een klant die winkelt ook interessant kan zijn, naast het feit dat er altijd geleerd kan worden van andere ondernemers uit andere branches.

De whitepaper is gratis te downloaden, na het aanmelden op SAP Retail Today.

Bron: SAP Retail Today

Deel dit bericht:


Comments

Nog geen reacties op Whitepaper over klant-centrisch categoriemanagement

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten