Dierenarts Robbert Kermani is een echte trendzetter binnen zijn beroepsgroep. De dierenarts bouwde zelf zijn website, maakte gebruik van Facebook en Twitter en liet korte videofilms maken tijdens zijn werkzaamheden.
Met als gevolg dat zijn website www.mijndierenkliniek.nl een echte hype werd en een voorbeeld is tijdens cursussen voor Social Media. “De reacties zijn erg positief. We kunnen foto’s en beeldmateriaal maken van bijvoorbeeld operaties. Het is niet handig als eigenaren lijfelijk aanwezig zijn tijdens een operatie, maar door de Social Media kun je eigenaars wel deelgenoot maken”, aldus een trotse dierenarts.
Ook wordt er gewerkt met een digitale spaarkaart. “Het idee is gekomen doordat mensen voor de grap zeiden nadat ze een aantal keren op de kliniek waren geweest met hun viervoeter, we kunnen wel een strippenkaart nemen. Dat idee heeft mijn losgelaten”, verteld Kermani. Met de kaart wil hij een toegevoegde waarde bieden zoals dat wordt gedaan bij een lidmaatschap van een club. Met de kaart kan korting gekregen worden op bijvoorbeeld voeding en vaccinaties. Hiermee wordt het ‘wij-gevoel’ gecreëerd.
Bron: MKB Service Desk
Comments
Nog geen reacties op Social Media goed voor klantcontact