Uit de poll die de afgelopen twee weken op DSZ Actueel heeft gestaan, blijkt dat ruim 62% nog niet bezig is met clicks & bricks, oftewel een webwinkel of andere manier van online verkoop naast hun fysieke winkelverkoop. Daarvan zegt 31% het fenomeen zelfs ‘abacadabra’ te vinden.
Terwijl de hele retailwereld zich bezig lijkt te houden met omnichannel verkoop, lijkt de branche voor gezelschapsdieren achter te lopen op deze trend. Naast de 31% die aangeeft niets te weten van clicks & bricks, vindt een andere 31% het met name iets voor de toekomst, maar nu nog niet.
Een klein percentage is al wel bezig met een webwinkel en staat op het punt die te openen (7%) en de laatste 31% zegt al wel actief bezig te zijn met de verkoop via internet en vindt het vanzelfsprekend dat klanten online kunnen bestellen.
Voor wie overtuigd is van het eigen clicks & bricks concept, kan zich tot morgen aanmelden voor de nieuwe categorie binnen de ING Retail Jaarprijs.
Comments
Nog geen reacties op Poll: ruim 60% nog niet bezig met clicks & bricks