Nadat Dobey in 2008 een hele nieuwe weg is ingeslagen, met daarbij een nieuwe Huisstijl en bijpassend Logo, is nu ook de consumenten folder vernieuwd.
De naam voor het nieuwe magazine is: “Passie”. Dit 16 pagina’s tellend magazine, speelt meer in op de emoties en behoefte van de dierenliefhebber en bevat diverse leuke thema’s, interviews en een verscheidenheid aan mooie pakkende aanbiedingen.
Het magazine “Passie”, wat 4 keer per jaar uitgebracht zal worden, heeft elke editie een leuke prijsvraag. In het eerste magazine maakt de consument kans op kaarten van The Dog Wisperer, Cesar Milan.
Ook zal er in elke uitgave een interview met een bekende Nederlander zijn die zich op de één of andere manier inzet voor iets wat met dieren te maken heeft. De aftrap is voor Frits Wester die ambassadeur is van Hulphond Nederland.
Bron: Dobey
zolang van ree groothandel zelfde eigenaar als dobey maar blijft leveren aan schuurtjes verkoop.kan je toch niet echt blij zijn als dobey lid met dat magazine.
Dobey, stelt nog helemaal niets meer voor???
Dobey is wel de winkel die er netjes uitziet en ik wordt er altijd goed geholpen. In
mijn ogen de beste Franchiseformule in Nederland!
Hint: volgende prijsvraag in het passieblad , hoe houden we de winkeliers rustig terwijl we schuurtjesverkoop stimuleren ?
Pascal? Jan? Cor? Remko? Dit lijkt nergens op. Op dergelijke anonieme comments zonder feitelijke onderbouwing hebben we niets. Wil deze website in de toekomst nog wat blijven voorstellen dan lijkt het mij beter dat de comments ook worden voorzien van de achternaam of bedrijfsnaam.