Nieuwe dienst voor kortingsbonnen: Scoupy

2 november 2011 - 08:11 - 0 reacties

Nieuwe dienst voor kortingsbonnen: Scoupy

Net als Groupon is de nieuwe dienst Scoupy een aanbieder van kortingsbonnen. Met de applicatie, kunnen consumenten via hun smartphone digitale kortingsbonnen ontvangen. Echter in tegenstelling tot de marktleider op dit gebied (Groupon), betaalt de consument niet vooraf, maar draagt de retailer een vergoeding af nadat de klant in de winkel is geweest.

Het systeem maakt gebruik van een gratis app voor de smartphone. Via een zogenaamde location based service wordt de consument gevraagd om op aanbiedingen in te gaan in de omgeving van waar hij of zij zicht op dat moment bevindt.

Scoupy onderscheidt zich van de inzet van andere media: het is transparant (want het succes is te meten), het richt zich op mensen  in de buurt (gericht adverteren) en door deze manier zou het systeem kostenefficiënt werken. Hiermee heeft Scoupy de kortingsbon ongekend gemoderniseerd, volgens eigen zeggen.

Deel dit bericht:


Comments

Nog geen reacties op Nieuwe dienst voor kortingsbonnen: Scoupy

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten