Merklab en Secret View starten samenwerking voor mystery shopping bij dierenspeciaalzaken

28 juli 2022 - 11:07 - 0 reacties

Merklab en Secret View starten samenwerking voor mystery shopping bij dierenspeciaalzaken

Klantbeleving in de winkel wordt steeds belangrijker als onderscheidende factor. Feedback van klanten wordt daarmee onmisbaar. Door feedback te verzamelen met mystery shopping onderzoek worden retailers in staat gesteld de klantbeleving te monitoren en verbeteren. Mystery shoppers laten ondernemers en hun medewerkers zichzelf en hun winkel bekijken door de ogen van de klant. Hun feedback biedt retailers hands-on data die direct toepasbaar is in de praktijk.

Tot voor kort was dit alleen haalbaar voor grote retailformules, maar met behulp van de nieuwste oplossing van Secret View is het nu ook toegankelijk en betaalbaar gemaakt voor retailers met één of enkele winkels. Samen met Merklab wordt nu de stap gezet om dierenspeciaalzaken te voorzien van waardevolle feedback van echte klanten. Steffi van Merklab gelooft in de kracht van sterke merken en de impact van een krachtige en consistente merkstrategie. Precies weten hoe je klant kijkt naar je merk en hoe je eigen mensen je merk uitdragen is een belangrijk onderdeel hiervan.

Met deze aanvullende expertises was de samenwerking snel beklonken. Secret View verzorgt een krachtig onderzoek dat uitgevoerd wordt met ervaren mystery shoppers die affiniteit hebben met de winkels die zij bezoeken. Zij worden namelijk beloond met een aankoop in de winkel. De resultaten worden weergegeven in een gemakkelijk online dashboard. Merklab helpt retailers vervolgens die data om te zetten in concrete actiepunten om samen te werken bij het uitdragen van je merk. Juist ook voor ondernemers die één winkel hebben. Door inzicht te geven in je eigen winkel, maar ook in de landelijke statistieken weet je waar zowel je krachten als je kansen liggen. Dierenspeciaalzaken krijgen hierdoor ‘the best of both worlds’: de mystery shoppers en het gebruiksvriendelijke dashboard van Secret View gecombineerd met een landelijke benchmark, merkinzichten en begeleiding van Merklab.

Wil je ook je eigen winkel eens bekijken door de ogen van de klant? Kijk voor meer informatie op www.merklab.nl/mysteryshopping

Over Merklab
Merklab is het merkbureau voor toeleveranciers en retailers in de tuin-, dier- en homedeco branche in Nederland en België. Wij geloven in de kracht van sterke merken. Wij helpen merken en bedrijven om de stap te maken van productdenken naar beleving & betekenis. Dit allemaal zodat jouw merk en de meerwaarde daarvan niet onopgemerkt blijft bij je klanten.

Over Secret View
Secret View biedt organisaties een eenvoudige en betaalbare oplossing om continu te leren van hoogwaardige feedback op basis van echte ervaringen. Met meer dan 30.000 mystery shoppers en een gemakkelijk online performance dashboard verzorgt Secret View mystery shopping onderzoek voor organisaties als Rituals, Albert Heijn, Dyson, SPAR en veel meer.

 

Deel dit bericht:

Bron: Merklab



Comments

Nog geen reacties op Merklab en Secret View starten samenwerking voor mystery shopping bij dierenspeciaalzaken

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten