Individualisering, een trend om op in te spelen

4 januari 2011 - 16:01 - 0 reacties

Individualisering, een trend om op in te spelen

Voor de retailsector wordt het steeds belangrijker om in te spelen op trends. Een zeer belangrijke trend is individualisering.

Di blijkt uit een artikel op  Retail Actueel, waar Frank Quix, gespecialiseerd in consumenteninzicht- en consumentengedrag projecten en oprichter en directeur van Q&A Research & Consultancy, opmerkt dat er meerdere trends gaande zijn. Dit blijkt uit resultaten van het in opdracht van CBW-MITEX en het HBD door Q&A uitgevoerde onderzoek naar de retailtrends voor de komende tien jaar in Nederland.

Een van deze trends is individualisering. Dit betekent dat de klant steeds meer een individu is en ook als een individu wil worden behandeld door de retail. Dit betekent dus een meer persoonlijkere benadering en een meer op maat gerichte aanpak.

Bron: Retail Actueel

Deel dit bericht:


Comments

Nog geen reacties op Individualisering, een trend om op in te spelen

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten