Faunaland en Dobey stellen kennis en service voor lokaal ondernemen centraal

21 september 2012 - 08:09 - 1 reactie

Faunaland en Dobey stellen kennis en service voor lokaal ondernemen centraal

Franchisenemers in de dierenspeciaalzaakbranche zijn gebaat bij een voortdurende update van kennis. Faunaland Franchising B.V. en Dobey retail B.V. (beiden onderdeel van Target Pet Holding B.V.) organiseren daarom 3 thematische dagen per jaar waarin de broodnodige kennisoverdracht naar alle zelfstandige ondernemers en personeel plaats kan vinden. De sfeer is ontspannen, het aanbod van workshops en masterclasses is uitgebreid.

Elke bijeenkomst, ook wel “ondernemersdag” genoemd, staat in het teken van een thema. Dit kan variëren van een dag waar duurzame en biologische producten centraal staan tot een samenzijn waar de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van herfst- en winterproducten in de spotlight worden gezet. De recentelijk gebouwde “oefenwinkel”, waar ondernemers en hun personeel de nieuwste producten kunnen bekijken en workshops (waaronder bijvoorbeeld een workshop etaleren) kunnen volgen, komt hierbij zeer goed van pas. Daarnaast wordt ook de online wereld – denk aan social media en webwinkels – binnen de branche niet vergeten.

Aangezien de branche en het productaanbod voortdurend in beweging is, zou één samenkomst per jaar in de ogen van Faunaland Franchising en Dobey retail niet voldoende zijn. Daarom is er bewust gekozen voor maar liefst drie jaarlijkse momenten, zodat de kennisoverdracht zo efficiënt en zo bijtijds mogelijk plaats kan vinden. Onder het genot van een hapje en een drankje wordt er veel geleerd, maar ook bijgepraat. Teambuilding is dan ook een gunstig bij-resultaat van de ondernemersdagen, die ’s middags aanvangen en ’s avond eindigen. De eerstvolgende ondernemersdag zal plaatsvinden op maandag 24 september aanstaande. Het thema voor deze samenkomst is “herfst en winter”.

Deel dit bericht:


Comments

EĂ©n reactie op Faunaland en Dobey stellen kennis en service voor lokaal ondernemen centraal

  1. Jan Dane Andy's dierensuper Sluiskil says:

    Dobey doet het goed , wij voelen ons er goed bij , hoewel wij maar soft franchise hebben , maar over medewerking van hun kant absoluut geen klagen , niks door de strot wringen , gewoon zakelijk en behulpzaam benaderen.
    Misschien een mogelijkheid tot stage lopen van de “groep place managers” valt wel iets te leren en op te steken , al was het enkel maar op gebied van , hoe gaan wij met elkaar om.
    Tjsa is even een hint , moet nu weer gaan werken , ik groet u weer.

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten