Farm Food kiest voor duurzame verkoopkanalen

3 mei 2021 - 10:05 - 0 reacties

Farm Food kiest voor duurzame verkoopkanalen

Bij Farm Food zijn ze zich bewust van hun verantwoordelijkheid en zeggen dan ook niet voor niets Honden eerst! Hiervoor maken zij gebruik van een assortiment met kwalitatief hoogwaardige producten en kosteloze ondersteuning vanuit hun account team en voedingsdeskundigen.

Goed advies en begeleiding in combinatie met de producten van Farm Food en ondersteunende diensten zorgen ervoor dat ze samen met hun wederverkopers zorgen voor gezonde blije honden.

Naar de toekomst toe wilt Farm Food nog meer op deze dienst voor de hondeneigenaren focussen. Bij Farm Food staat een adviesteam klaar voor hondeneigenaren, maar ook voor hun partners om ervoor te zorgen dat de kwalitatieve aspecten van de producten en dienstverlening optimaal aan bod komen.

Farm Food zal zich de komende periode daarom focussen op de kwaliteit van de verkopende partijen en de daarbij behorende dienstverlening. De erkende online verkooppartners zullen moeten gaan voldoen aan kwalitatieve en kwantitatieve criteria. Deze criteria zullen later dit jaar worden gecommuniceerd.

Farm Food zal de komende jaren nog verder investeren in de ondersteuning van hun partners, het uitbouwen van het adviesteam en de hoge kwaliteit van de producten en dienstverlening. Farm Food vindt dat de verkoop via platforms geen gunstige bijdrage levert aan deze ontwikkelingen, omdat het gevaar bestaat dat dit een negatief effect heeft op het merk Farm Food en de onder hun merknaam verkochte producten.

Farm Food kiest bewust voor een selectieve distributie wat bijdraagt aan hun filosofie. Ze willen graag het kwalitatieve imago van hun diensten en producten hoog houden om zodoende de doelstellingen te behalen.

Vanaf 1 mei 2021 Farm Food niet langer toestaan dat wederverkopers goederen onder de naam Farm Food verkopen op de online platformen zoals: Bol.com, Amazon, Markplaats , Ebay of soortgelijken cashback platformen die gebruikmaken van affiliatienetwerken en geld retour geven aan de consument.
Dit is nodig om de merknaam Farm Food te beschermen en daarmee de kwaliteit van de producten en dienstverlening te waarborgen.

Deel dit bericht:

Bron: Farm Food



Comments

Nog geen reacties op Farm Food kiest voor duurzame verkoopkanalen

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten