Onder enorme belangstelling is deze week de Dobey webshopzuil gepresenteerd.
In het huidige economisch klimaat met snel veranderend zoek- en aankoopgedrag van consumenten, wordt de combinatie van bricks & clicks steeds belangrijker. Dobey is met 60 winkels verdeeld over Nederland en een webshop actief in de branche van dierbenodigdheden. Mede door de eerdere introductie van de Dobey Bestelbus (bezorgservice door de ondernemer) is het afhaalpercentage van de orders beduidend hoger dan het landelijk gemiddelde. Middels de webshopzuil realiseert Dobey nu een nieuwe combinatie van bricks & clicks.
Via deze nieuwe zuil wordt het assortimentsaanbod op de winkelvloer enorm vergroot; naar ruim 12.500 artikelen! Dit enorme aanbod aan artikelen is ontstaan door de unieke samenwerking met leverancier Van Riel. De webshopzuil biedt de unieke combinatie van 2 webshops op 1 zuil; de Dobey webshop en de Pet Portal van Van Riel. Op deze manier ontstaat een zeer breed en diep assortiment in de winkels.
De online webshop op de winkelvloer speelt in op de behoeften van de consument die meer en meer zelf bepaalt wat, wanneer en hoe te kopen. Voor de ondernemer betekent het tevens minder nee verkoop terwijl de voorraadrisico’s afnemen.
Via een gebruiksvriendelijke tabletomgeving kan de consument zoeken, vinden, bestellen, betalen en ophalen danwel laten bezorgen. De consument heeft direct inzage in de voorraad niveau’s en kan direct pinnen of betalen bij afhalen.
In de winkels wordt de webshopzuil ondersteund door een groot tv scherm. Daarmee wordt aandacht getrokken, uitleg gegeven, maar ook nieuwe en bestaande producten gepromoot.
Comments
Nog geen reacties op Dobey introduceert webshopzuil