Direct-to-consumer: groeimogelijkheden voor huisdierenvoeding

9 juli 2019 - 09:07 - 0 reacties

Direct-to-consumer: groeimogelijkheden voor huisdierenvoeding

Petfood e-commerce groeit snel en bedrijven kunnen profiteren van het hebben van hun eigen platforms.

Dierenverzorging, inclusief voedsel voor huisdieren, is een van de grootste en snelstgroeiende e-commerce-categorieën wereldwijd, die de totale wereldwijde online detailhandelverkoop en -groei overtreft, aldus Jodi Watson, brancheadviseur en vice-voorzitter van True Leaf Pet. Terwijl bijvoorbeeld de algemene e-commerce elk jaar met dubbele cijfers toeneemt, steeg de e-commerce-omzet voor huisdierenverzorging in de Verenigde Staten alleen al in 2018 met 67%.

Watson presenteerde deze en andere gegevens tijdens Petfood Forum Europe 2019 op 13 juni in Keulen, Duitsland. Ze heeft ook informatie en tips gedeeld over waarom en hoe petfoodbedrijven zouden moeten overwegen om hun eigen direct-to-consumer (DTC) e-commerce-activiteiten te starten of uit te breiden.

Lees het hele artikel!

 

Deel dit bericht:

Bron: www.petfoodindustry.com | foto: Andrea Gantz



Comments

Nog geen reacties op Direct-to-consumer: groeimogelijkheden voor huisdierenvoeding

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten