Vernieuwde uitstraling Techni-Cal

14 januari 2013 - 06:01

Vernieuwde uitstraling Techni-Cal

[advertentie]

In 2012 zijn er een aantal structurele aanpassingen gedaan bij Techni-Cal. Medio 2012 is de nieuwe directeur Marco van Kooten aangesteld en onder zijn leiding is een duidelijke strategie en toekomstvisie neergezet. De eerste ontwikkelingen zijn al zichtbaar en komen tot uiting in de vernieuwde uitstraling van het merk.

Techni-Cal is een holistisch super premium honden- en kattenvoeding merk met 100% natuurlijk georiënteerde producten. Met deze zin verteld Techni-Cal duidelijk waar ze voor staat. De holistische benadering is gebaseerd op de overtuiging dat voeding meer is dan het alleen het verstrekken van voedingstoffen en energie. Uiteraard dient deze basis goed te zijn, maar Techni-Cal gaat een stap verder en zorgt er voor dat alle varianten volledig en evenwichtig zijn samengesteld. Techni-Cal maakt alleen gebruik van natuurlijke, goed verteerbare ingrediënten die ze combineren met een uitgebalanceerde hoeveelheid vitaminen, mineralen en kruiden om de fysieke en emotionele gezondheid optimaal te ondersteunen.

Alle Techni-Cal producten zijn samengesteld door dierenartsen en voedingsdeskundigen, zodat ze optimaal in staat zijn om het assortiment continue te verbeteren en aan te passen aan de nieuwste inzichten op het gebied van voeding.

Nieuwe varianten, nieuwe kansen voor 2013! Rond deze periode worden de nieuwe exclusieve varianten uitgeleverd. Opvallend is de Dog Sensitive Glutenfree, uitermate geschikt voor honden met een gevoelige spijsvertering en/of een gevoelige huid. Deze variant bevat geen tarwe en is vrij van gluten. Bij de nieuwe katvarianten valt de Renal Support op. Deze variant is volledig afgestemd op volwassen katten met een verminderde nierfunctie. Het verlaagde eiwit- en fosforgehalte vertragen het progressief verlies van de nierfunctie en verbeteren het welzijn van de kat. De bestaande variant Urinary Health is bestemd voor katten die gevoelig zijn voor urinewegproblemen als gevolg van struvietkristallen.

Aanvullend op de verschillende Solution varianten heeft Techni-Cal de Feelgoods ontwikkeld. Dit zijn snacks die aansluiten bij dieetvoeding. Bijvoorbeeld de Crinchy Bites Vitality zijn traktaties voor honden die aanleg hebben voor bot- en gewrichtsproblemen.

De komende jaren heeft Techni-Cal voor een duidelijke groeistrategie gekozen. Er wordt gewerkt aan een verdere ontwikkeling van nieuwe varianten en bestaande worden verbeterd daar waar mogelijk. De merkuitstraling is vernieuwd en de communicatie richting consument wordt actief ingezet in 2013. Verder wordt er gewerkt aan een op maat gesneden opleiding voor eigenaar en medewerkers van de winkels waar Techni-Cal verkocht wordt. Belangrijk is het dat Techni-Cal een zelfstandig merk is en haar eigen beleid bepaald. Er is gekozen voor een exclusieve distributie en het merk wordt alleen verkocht bij dierenwinkels, mede daardoor is het aanbod via internet beperkt tot winkeliers met een eigen webshop. Techni-Cal is een eerlijke en kwalitatief hoogwaardige voeding en wordt de hond en kat centraal gesteld en zijn zaken als reclame van ondergeschikt belang. U kunt ambassadeur van het merk zijn of worden en een stuk kwaliteit verkopen dat hoort bij een speciaalzaak.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Van Ree, Cees Westland, 020- 4486450 of via
info@techni-cal.nl.

Deel dit bericht:


Er is geen mogelijkheid tot reageren op commerciële berichten, uitgelichte artikelen of vacatures.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten