Adverteren in diverse media werkt beter

14 juni 2010 - 09:06 - 0 reacties

Adverteren in diverse media werkt beter

Advertentie-campagnes waarin diverse media worden ingezet zijn effectiever dan campagnes waarin slechts één medium wordt gebruikt. Dit blijkt uit onderzoek van Hilde Voorveld, die op haar onderzoek hoopt te promoveren aan de Universiteit van Amsterdam. Hierover bericht Retail News op haar internetsite.

Met name een ondersteunende website slaat goed aan. Hierbij wekt reclame in het eerste medium interesse voor de reclame in het tweede medium waardoor deze met meer aandacht wordt bekeken. Verder geloven consumenten dat een merk goed is vanwege het feit dat het reclame in meerdere (ogenschijnlijk onafhankelijke) bronnen tegenkomt.

Deel dit bericht:


Comments

Nog geen reacties op Adverteren in diverse media werkt beter

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten