‘Je pup is geen hond, je kitten geen kat’, met deze slogan wil Royal Canin Nederland het bewustzijn vergroten dat pups en kittens voor een gezonde groei andere voeding nodig hebben dan hun volwassen soortgenoten. Deze campagne zorgt ervoor dat eigenaren beter leren kijken naar hun pup of kitten. Om op deze manier hun geliefde dier zo lang mogelijk fit en gezond te houden.
Niet iedereen weet dat opgroeiende pups en kittens specifieke voedingsstoffen nodig hebben voor groei en ontwikkeling. Esther Boy – van Breugel, Product Marketing Manager bij Royal Canin: “Om mensen op een leuke manier zelf te laten ervaren dat pups en kittens anders zijn dan volwassen dieren, hebben we samen met Intratuin de actie ‘Hoor het verschil’ ontwikkeld. Via een iPad kunnen bezoekers luisteren naar geblaf en gemiauw van jonge en oude dieren. Daarbij maken alle deelnemers kans op een uniek portret van hun eigen kat of hond. En is er deskundig voedingsadvies door medewerkers van Intratuin”
Daarnaast richt de campagne zich op mensen die van plan zijn een kitten of pup te nemen. Veel mensen vinden het lastig om een pup of kitten uit een nest te kiezen en weten totaal niet waar ze op moeten letten. “Daarom willen we mensen helpen een goede keuze te maken, via de online Pet Match Test. Zo vinden mensen hun Pet Match in 4 stappen. Daarbij vertellen we meteen welke behoeftes dit type kitten of pup heeft”, aldus Boy – van Breugel.
De campagne is in lijn met de recent vernieuwde merkpositionering van ROYAL CANIN® om, samen met eigenaren, alle katten en honden in Nederland zo lang mogelijk gezond en fit te houden. Via een nieuwe merkcampagne leren eigenaren beter te kijken naar hun eigen kat of hond. En ontdekken ze welke voeding het beste past bij hun huisdier.
Bron: Royal Canin
Comments
Nog geen reacties op Royal Canin wijst nieuwe eigenaren de weg