Nieuwe structuur Omaha B.V. – Pet’s Family

27 augustus 2010 - 08:08 - 17 reacties

Nieuwe structuur Omaha B.V. – Pet’s Family

Vanaf begin dit jaar heeft de heer Siemens het bedrijf verlaten en is de directie overgenomen door de heren Rob Roodhuijzen en Jan Piet Slottje. Om de dienstverlening aan winkeliers te verbeteren is door Omaha B.V. inmiddels een nieuwe formule ontwikkeld die doordraait onder de naam Pet’s Family. Dit meldt Pet’s Family in een persbericht.

Vanaf 1 september gaat Pet’s Family van start met een modulair opgebouwde formule die uit  4 verschillende delen is opgebouwd. Een deelnemer kan afnemer zijn van een deel van de formule zonder alles te moeten volgen.

Er zijn de volgende onderdelen;

Formule 4 / Inkoop In dit pakket kan een winkelier mee doen met de inkoop en inkoopgerichte activiteiten zonder al te veel verplichtingen. Nieuw in dit pakket is een elektronische prijskrant van alle deelnemende leveranciers waarin alle netto inkoopprijzen real-time worden bijgehouden en een bestelhulp kan zijn voor deelnemende winkeliers. Tevens kan dit nieuwe systeem gebruikt worden om in de winkel de consument te laten zoeken op artikelen en prijzen. Alles voorzien van afbeeldingen. Ook wordt in dit pakket centraal gefactureerd. Er zijn mail acties en maandaanbiedingen en er kan gebruik gemaakt worden van een pakket eigen merken.

Formule 3 / Marketing  Het pakket marketing geeft een hoop marketing tools als los pakket. In dit pakket is o.a. verkrijgbaar huis aan huis folders, posters, winkelvloer acties en materialen en ondersteuning in DTP- werkzaamheden.

Formule 2 / Automatisering Dit pakket levert een volledige deelname aan een uiterst geavanceerd en volledig winkelierspakket .. Zo worden inkoopprijzen en barcode wijzigingen landelijk bijgehouden. Voorraadbeheer, eelektronische bestel unit, facturatie op artikel niveau en uitgebreide winkelvloer rapportages. Het systeem wordt wekelijks ge – update.

Formule 1 / Franchise Formule Dit is het meest uitgebreide pakket waarin naast de andere pakketten ook uitstraling en winkelbegeleiding en vele andere extra’s zijn samengevoegd. Ook nieuw is dat met dit systeem is gekozen voor een systeem zonder winkeliers fee. Ieder pakket heeft een vaste prijs ongeacht de afname en een duidelijke omschrijving van geleverde diensten.

Voor nog geen € 50,- per week kan al deelgenomen worden en veel korting verkregen worden. Voor een winkelier is eenvoudig uit te rekenen of hij er baat bij heeft. Instapfee is al mogelijk vanaf € 1000,-

Voor meer informatie;

Omaha B.V.                 tel.       0344 683 700

Jan Piet Slottje             tel.       0621 295 303

Rob Roodhuijzen.         tel.       0611 344 543

Deel dit bericht:


Comments

17 reacties op Nieuwe structuur Omaha B.V. – Pet’s Family

  1. Geen zaken doen met deze firma ze laten een spoor na van failliette winkels. Eigen merken voeders
    altijd te oud uitgeleverd. Zakkenvullers. Vraag maar na bij diverse vertegenwoorders.

  2. deze johan weet niet waar hij het over heeft.
    Zonde om hier tijd aan te besteden.
    spreekwoord zegt: van horen lieg je het meest.
    het wordt ook roddel genoemd
    als deze johan lef heeft laat hij zich eerlijk inlichten pas dan is er recht van spreken.

  3. slecht nieuws verteld zich 4x zo snel als goed nieuws. zijn vertegenwoordigers altijd eerlijk ? mijn eigen ervaring is alleen maar positief de laatste 2 jaar., een aanrader 1e klas.
    openheid en transparantie staat voorop., dat kan niet iedereen zeggen.
    CHAPEAU GA ZO DOOR!!!!!!

  4. Prachtig allemaal,
    Het lijkt hier of er wat mensen oogkleppen op hebben. In plaats dat de roganisatie groeit, zijn er tal van winkels er onder door gegaan of ermee gestopt. Het zijn er niet 1 of 2 maar zeker minimaal 8 binnen een jaar tijd. Dit staat echt niet op zichzelf. Pet’s Family geeft graag de schuld aan de ondernemers maar dat ligt toch echt anders. Hou de site in de gaten en je kan zelf al zien hoe snel het aantal winkels daalt.
    Dit is geen roddel maar uit eerste hand.
    Blijf je kop in het zand steken en dan merk je het vanzelf wel. Of vraag de winst verlies rekening bij de KvK op dan zie je zo hoe beroeerd ze er voor staan.

  5. Heel leuk maar de bovenstaande afzenders zijn aandeelhouders en zullen er alles aan doen
    om geld in deze bijna falliette zaak te krijgen anders ziijn ze zelf hun geld kwijt.
    Dit bedrijf bestaat uit louter loze kreten. Pas sinds kort kunnen winkeliers zien wat zij daadwerkelijk
    voor hun producten betalen. Ook klopt hun berichtgeving niet wat het vertrek van Olaf Siemens
    betreft want die is al in 2009 vertrokken wegens wanprestatie.
    Ook hun eigen producten zijn of niet leverbaar of te oud.
    Eerlijk inlichten is er niet bij . Vraag maar na bij de voormalige eigenaren van Pets Family Hoensbroek,
    Pets Family Harderwijk, Pets Family Baarn, Pets Family Utrecht, Pets Family Oud-Beijerland, Pets Family Burgh-Haamstede, Pets Family, Pets Family Geldermalsen. Pets Family Oosterhout,
    Winkeliers durven vaak niet te praten omdat ze financieel vast zitten aan Omaha vanwege leningen.
    Mensen worden met beloftes aan het lijntje gehouden maar ondertussen gaat hun zaak kapot.
    Wat Johan zegt is waar en geen geroddel. Tranparantie en openheid aan me hoela.
    Kortingen van leveranciers verdwijnen in hun eigen zak. Je moet zelfs gaan betalen voor product-
    folders van hun eigenmerk hondenvoer.

  6. Meneer de Uil says:

    Zou het kunnen zijn dat juist de nieuwe opzet voor verbetering gaat zorgen?
    En als producten over datum zijn dan is er maar een oplossing, toch? In het grote dierenbos gaan we ook gewoon terug en vragen we om nieuwe producten als de eerder geleverde over datum zijn.
    Verder is het wellicht de moeite waard om eens contact op te nemen met Omaha/Pet’s Family als er problemen zijn. Kan me niet voorstellen dat dhr. Roodhuijzen of dhr. Slottje een nieuwe organisatie starten, tijd en geld investeren om vervolgens met de noorderzon te vertrekken dan wel hun zakken willen vullen en links en rechts slachtoffers bloedend achter laten.

  7. Meneer de Uil, u zou een goed slachtoffer kunnen zijn van de firma Omaha. En nu oogjes dicht en vooral snaveltjes toe. Slaap lekker !!!

  8. Gelukkig zijn ze nu faillit de boeve benden.
    Nu nog hopen dat ze niet door kunnen starten

  9. Dhr. Siemens heeft het bedrijf verlaten omdat hij ontslagen is wegens mismanagement en onverantwoord met financiën omgaan. Dat bleek wel uit de cijfers.
    Maar het was al te laat, het bedrijf was niet meer te redden dankzij zijn wanpraktijken, en een faillissement was onvermijdelijk.
    Dat de hardwerkende winkeliers hier onder te lijden hadden is meer dan triest te noemen! Ik hoop dat ze snel een andere leuke baan vinden met een directie die wel capabel en professioneel is!
    Een doorstart? beter van niet!

    Jose

  10. Marian says:

    Hallo dames en heren,
    Ik vind het jammer dat er zo met bagger naar elkaar wordt gegooid. Ipv zoveel commentaar te geven zijn er wel 2? mensen zo dapper geweest om in een “zinkend schip”te stappen en de rest niet.Denk eens hoe het zou zijn als jullie dat hadden gedaan en andere zulke lofende woorden voor jullie dapperheid had??

    Marian

  11. Als je met mensen een zakelijke & financiele relatie aangaat kijk je toch even met wat voor iemand je te doen hebt??? Mensen die de geschiedenis kennen van de heren Roodhuijzen en Slottje gaan natuurlijk niet met hen in zee….

  12. Marian says:

    Wat ik uit de situatie begrijp is dat Dhr. Siemens voor dit ” zinkede schip ” HEEFT gezorgd eruit gewipt is en dat Dhr-en Roodhuijzen en Slottje hun NEK hebben uitgestoken voor Pet’s Family. Met andere woorden zij proberen de stront van een ander op te ruimen.
    En wat dat je ervan dat als mede leden van Pet’s Family hun “open staande facturen”betalen, let wel degene die ze open heeft staan. Zou dat ook niet schelen??
    Als er bij een bepaalde vereniging geen geld binnen komt , ja dan is het gauw bekeken. Dus ipv te wijzen en verwijten te maken moeten er een (paar??) mensen hand in eigen boezem steken en als ze wijzen naar Dhr. Siemens. Deze mensen proberen de stront van een ander op te ruimen en wat krijgen ze ALLEEN NOG MEER STRONT.Straks als het weer wat beter gaat zijn het in eens weer toffe peren. Ze hebben nu jullie steun nodig en niet dit gezeik. 1 van de heren kan ik persoonlijk als er 1 rechtdoor zee is dan is hij het wel.
    Marian

  13. Willem says:

    Beste Marian
    Wat betreft het zinkende schip Omaha daar zijn de heren Roodhuijzen en Slotje net zo goed verantwoordelijk voor als Olaf Siemens. En hun nek uitsteken je bedoelt hun eigen centjes proberen te redden. Zij wisten van de financiele problemen en kwamen daar niet mee naar buiten maar probeerden ze af te wentelen op de leden. Zij werden volgepropt met voer wat over of aan de datum was. Dhr Slotje is zelf bij mij in de winkel geweest met een doekje en een flesje wasbenzine om de datums op een aantal produkten te verwijderen en een nieuwe op te zetten. Dat leden niet meer betaalden was omdat ze het gewoon niet meer konden. Als ik niet zelf opgestapt was dan was ik ook op dat punt gekomen. Bij ons werd alles de zelfde week nog van de rekening afgeschreven maar ze hadden zelf bij b.v DKSH 150 dagen de tijd om te betalen. Zij hebben hun leden tot het uiterste uitgezogen en alleen de leden die er niet aanverwante handel bij hadden of geen pand via Omaha huurde konden het overleven. Ik moest zelf de winst van mijn tuinartikelen en planten gebruiken om de rekeningen van Omaha te betalen. Zo kan je als bedrijf geen andere investeringen doen en zijn er winkels geweest die ook Prive niets meer konden omdat er geen geld uit kwam. En als je dan wat verdient had dan kwam er weer een rekening voor folders die niet of slecht verspreid werden. Ook het magazine ‘Love Them’ heeft alleen maar geld gekost en niets opgeleverd. De formule had kunnen werken als de directie eerlijk was geweest. Problemem hadden we samen op kunnen lossen maar de arrogantie van uit Omaha verhinderde dat. Ze wisten alles zelf veel beter en alle bezwaren werden van de tafel geveegd. Ook is er veel geestelijke druk uitgeoefend op afhankelijke leden. Waarom denk je dat er zoveel rechtzaken zijn geweest. Bij andere organisatie’s gaat er ook wel eens wat mis maar hier ging wel heel veel mis.
    Ook zou het hun gesierd hebben als zij eens naar hun leden (klanten) hadden geluisterd. Want wie betaald bepaald. Als wij zo met onze klanten zouden omspringen hadden we er een stuk minder want bij ons konden ze wel weglopen en wij bij Omaha niet. Omaha is kapot gegaan aan arrogantie , grootheids waanzin en graaicultuur. En ook al ken je de personen persoonlijk ik heb ze met droge ogen de grootste leugens horen vertellen. Je kan beter eens praten met hun slachtoffers dan kan je meteen met eigen ogen zien wat een impact Omaha heeft gehad. Ik ben zelf zeer blij dat ik geen pand van hun huurde of geld bij hun geleend heb en zodoende mijn contract eenzijdig opgezegd heb. Ik ben allang over Omaha heen en verdien tegenwoordig weer geld maar er zijn er velen die dat niet kunnen zeggen.
    Er word gezegd dat ik rancuneus en negatief zou zijn maar ik ben verre van dat.
    Ik kan je ook maar een tip geven Marian leen deze mensen geen geld en ga niet met ze in zee want ze hebben in stront gehandeld en er in gezeten, ze zullen er ook altijd naar blijven ruiken.
    Waar rook is moet de brandweer komen en waar stront is is stank.
    Mijn enige wens is dan ook dat deze heren uit onze brance blijven en geen kans meer krijgen om mensen te bedonderen ook niet via bedrijfjes die niet bestaan zoals Capiffo b.v

    Groeten Willem

  14. Die Slotje heeft zelf een winkel gehad waar de de motten tussen de kluiven uit moest peuren voor je het aan je hond kon geven. Meneer stond proefzakjes in zijn Dobeymix te mengen enz. Ik vind dat wij met de hele branche blij moeten zijn dat wij van dit soort prutsers verlost gaan raken. Ook lieden als Olaf Siemens e.d. mogen lekker wegblijven. Het bovenstaande doet mij erg denken aan Ruud Schuijt-praktijken. Ook zo’n kakkerlak.

  15. Beste marian,

    Wellicht moet je die stront eens uit je ogen wrijven, misschien gaan ze dan open. Dan zul je zien dat deze zakkenvullende firma list en bedrog alleen uit is geweest op eigen winstbejag. Met als opperbedrieger dhr. siemens
    Recht door zee?? gelukkig zijn ze blijven steken in deze zee en er in ten onder gegaan. Heel spijtig voor de onschuldige winkeliers.

  16. Marian says:

    Hallo bovenstaande heren,
    Ik wil jullie bedanken voor jullie reactie’s. Ik hoop voor jullie dat het met jullie in de toekomst ook beter zal gaan.
    Ik hoop dat jullie op deze manier ook jullie boosheid en frustraties een beetje zijn kwijt geraakt.

    O ja, beste Mnr. Hans wees maar gerust ik heb geen stront in mijn ogen ( die zijn mooi blauw) heb ik wel eens gehoord. Maar kijk er denk heel anders tegen aan dan u.

  17. Willem says:

    Beste Marian

    Jij ook bedankt voor je objectieve mening welke we natuurlijk ook kunnen waarderen want het is tenslotte ook een publiek forum. Ik ben zelf alleen niet gefrustreerd al hoewel ik wel bedrogen voel.
    Jammer dat alle tegenberichten met het zelfde eindigen namelijk woede en frustratie. Ook jammer dat er geen eerlijke discussie gevoerd word maar met alias gewerkt word, denk maar aan Pino, Meneer de Uil en Berend. Verschuilen achter valse namen flauw hoor.
    De firma Omaha bestond uit een arrogant en Narcistisch bestuur welke met geld van onwetende investeerders nog meer geld van hun leden heeft afgetroggelt. Niet alleen de leden zijn belazerd maar ook een aantal particuliere investeerders(kijk maar op lijst van investeerders). De leden wisten niet waar ze voor betaalden (geen duidelijke rekeningen) en de investeerders wisten niet waar hun geld bleef. Samen zijn wij het slachtoffer.
    Omaha hoopte net als Pets Place op gratis personeel . Deze organisatie’s willen dat je hun kassa spekt en zelf aan de geeuwhonger ten onder gaat. Zetbaasjes die je kan delegeren en die ondertussen nog geen minimumloon kunnen verdienen. Mensen die als ondernemer op functioneringsgeprek mogen komen bij hun organisatie. Mensen die je onder druk kan uitpersen omdat jij hun huurbaas bent en geldverstekker met geld van weer iemand anders. Dit is gewoon een moderne vorm van slavernij. VOC praktijken. Organisatie’s moeten nodig eens hervormen want zij zijn niet de gene die zouden moeten bepalen wat er gebeurt maar de leden. Ik heb het bij Dobey gezien en ook bij Omaha en bij Pets Place zal het ook wel zo zijn, het bestuur neemt een beslissing en de ledenraad mag het voor kennis aannemen. Maar het zou zo moeten zijn dat het bestuur een idee lanceerd en dat de leden hierover mee mogen praten en dan beslissen. En zeg nu niet dat dit al zo is want dat is het niet. Vergaderingen zien er uit als bijeenkomsten van piramidespelen en verkoopsbusreisjes. Een idee word groots gelanceerd en het is slikken of stikken. Kijk nu weer eens wat er gebeurt bij Pets Place, daar word aan de achterdeur verkocht aan de klant van de leden. Mooie praatjes en directeuren in dikke wagens en met een vorstelijk salaris. Dit heeft niets met frustratie te maken maar met ordinare luchtverkoop.

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten