In november van 2016 publiceerde IRI special report over prijzen en promoties in Westerse economieën. IRI is een toonaangevende leverancier van big data,
voorspellende statistieken en toekomstgerichte inzichten.
Het rapport bevat gegevens die zijn verzameld in diverse landen uit westerse economieën: Australië, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Italië, Nieuw
Zeeland, Nederland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.
De macrocategorieën welke zijn geanalyseerd: gekoeld voedsel (met uitzondering van eieren), ambient voedsel, diepvriesproducten, non-alcoholische dranken (inclusief koffie en thee), huishouden, persoonlijke verzorging (met uitzondering van cosmetica), snoepgoed, voedsel voor huisdieren en dierverzorging en alcoholische dranken.
Voor het volledige rapport, dat 10 slides over de Nederlandse merkt bevat, zie de PDF op de website of IRI.
De gegevens uit het onderzoek zijn afkomstig van IRI Infoscan® detailhandel en MarketEdge databases over een periode van 52 weken van augustus 2015 tot en met augustus 2016 voor alle landen, met uitzondering van Griekenland (juli 2015 tot en met juli 2016).
Bron: IRI
Comments
Nog geen reacties op Interessant marktrapport over prijzen en promoties in Westerse economieën