Na een intensieve voorbereidingsperiode, heeft Laroy Duvo op 7 en 8 September meer dan 300 klanten, vertegenwoordigd in totaal door zo’n 1000 mensen, mogen verwelkomen.
Deze editie hadden ze, naast een nog grotere opstelling dan vorig jaar van het assortiment met bijhorende acties, heel wat extra animo verspreid over de event oppervlakte.
Van het merk exo-terra was er een expeditie film die de hele dag bekeken kon worden en zij hadden een specialist die op regelmatige tijdstippen een demonstratie terrascape gehouden heeft.
JBL had ook aan specialist aquascape mee gebracht die gedurende de 2 dagen 4 mooie miniatuur landschappen gecreëerd heeft met hun nieuwe proscape lijn.
De grote presentatie van de mogelijkheden in shopdesign was ook een succes. Het is ook hier heel duidelijk dat de klanten geloven in de strategie en aanpak van Laroy Duvo en vertrouwen hebben in het samen uitwerken van een optimale winkelpresentatie .
De klanten werden ontvangen in de huiselijke sfeer van Laroy Duvo en met een drankje en een hapje, onder andere verzorgd door de mensen van Boretti.
Laroy Duvo geeft aan dat de positieve feedback die ze ontvangen hebben aanleunt bij het gevoel dat iedereen heeft over de voorbije editie: ze is 100% geslaagd en men wil dan ook alle klanten bedanken voor hun bezoek.
Bron: Laroy Duvo
Comments
Nog geen reacties op Inhouse event Laroy Duvo groot succes