Op de Interzoo maakte de sector voor het eerst kennis met de nieuwe marketingcampagne van Almo Nature. Middels grote billboards werd de opzienbarende campagne voor het eerst in Europa gecommuniceerd.
Inmiddels is de campagne ook losgebarsten in Nederland en België. Zo hebben alle dierenwinkels een kaart gehad met de opvallende foto waarop personen met een honden- of kattenmasker staan afgebeeld.
De campagne wordt tevens ondersteund door displays, folders, posters en instore promoties. De displays zijn gratis te verkrijgen bij een aantal scherpe aanbiedingen. De displays zijn gemaakt van hout met materialen E1 (met de laagste uitstoot van verontreinigende stoffen volgens EU-normen). Gekozen is voor hout, omdat dit duurzamer, steviger en milieuvriendelijker is dan plastic of karton.
De campagne is bedacht door de wereldberoemde fotograaf Oliviero Toscani, bekend van zeer spraakmakende reclames van o.a. Benetton. De gedachte achter de campagne is dat Almo Nature vindt dat je de voeding moet bekijken en bereiden vanuit het oogpunt van het dier. Almo Nature: door de ogen van het dier bekeken!
Voor meer informatie over de Almo Nature kunt u contact opnemen met Warmako.
Comments
Nog geen reacties op Grootschalige marketingcampagne Almo Nature begonnen