Groei voor Fressnapf

16 februari 2016 - 08:02 - 0 reacties

Groei voor Fressnapf

In 2015 vierde Fressnapf zijn 25-jarig bestaan. Met de ‘Thank-You’ campagne in Duitsland bedankte de Europese marktleider in huisdierbenodigdheden zijn klanten.

 

Fressnapf/Maxi Zoo sloot 2015 af met een bruto omzet van 1,8 miljard euro, wat een stijging met 7,1% betekende. In Duitsland werd voor de derde keer de kaap van het miljard omzet gerond, met een cijfer van ongeveer 1,12 miljard euro. Dit betekent een groei met 6,3% in vergelijking met het jaar daarvoor. In de elf andere Europese landen werd met een bruto omzet van bijna 667 miljoen euro een groei van 8,5 % bereikt in vergelijking met 2014. Ook werd de winkeloppervlakte van de Fressnapf Group uitgebreid met 4%.

 

 

Bron: Pet & Garden Pro

Deel dit bericht:


Comments

Nog geen reacties op Groei voor Fressnapf

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten