De Duitse onderneming EHEIM zal dit jaar niet deelnemen aan de vakbeurs Interzoo, die van 26 tot en met 29 mei 2016 in Neurenberg wordt georganiseerd. Deze beslissing is genomen omdat het bedrijf op meer groeimarkten buiten Duitsland en Europa wil inzetten. De introductie van het nieuwe vijvergamma, dat reeds succesvol op de Europese markt werd gelanceerd, maakt ook deel uit van dat beleid.
Als één van de marktleiders op het gebied van aquaristiek had EHEIM in het verleden altijd een sterke band met de Interzoo-bezoekers, vooral dan de Duitse retailers. De laatste jaren besloot het bedrijf echter om in te investeren in nieuwe internationale groeigebieden.
“De Interzoo beschouw ik als een hoogstaande, internationale vakbeurs. Toch hebben we besloten om onze geplande budgetten voor 2016 te investeren in nieuwe groeimarkten. Dit jaar willen we aanwezig zijn op lokale vakbeurzen in Europa, maar ook in de USA en Azië. Bovendien ligt de focus nu op de vervollediging van ons nieuw vijvergamma, waaronder nieuwe technische producten en accessoires,” aldus Managing Director van EHEIM, Gebhard Wagenblast. “In de toekomst willen we graag ook nieuwe businesspartners ontmoeten uit landen die de Interzoo niet bezoeken. Dat is ook een reden dat we onze naamsbekendheid verder uitbreiden buiten Duitsland en Europa.”
Bron: Pet and Garden Pro
Comments
Nog geen reacties op Eheim wil naamsbekendheid uitbreiden