In een volop veranderende markt waarin ontwikkelingen elkaar snel opvolgen heeft Dobey retail / Faunaland Franchising; waaronder de dierenspeciaalzaak formules Dobey, Faunaland & Andy’s vallen; zich in de afgelopen jaren goed beraden over de toekomst. In een visie die samen met Retail communicatiebureau Qiss is uitgewerkt zijn plannen voor de winkel van de toekomst gepresenteerd.
Deze plannen zijn, naast de uitrol ervan in alle marketinguitingen, in samenwerking met bouwpartner Bulsink Retail tot leven gekomen in een pilot winkel in Breda. Zowel organisatie, creator als bouwer hebben dankzij de enorme bereidwilligheid van de familie ter Avest de gezamenlijke plannen kunnen realiseren en er is in de afgelopen maanden door allen hard gewerkt aan de realisatie van het nieuwe concept.
Bijzonder trots is de organisatie op de durf en het vertrouwen van de familie ter Avest om samen met hun dit project in te stappen. Ondernemen is durven, risico nemen en vooral vooruit kijken. De ondernemers in Breda is dit op het lijf geschreven en zij anticiperen op een juiste manier op de veranderingen in de markt.
In het renovatieproject van winkelcentrum de Burcht is een schitterende dierenspeciaalzaak van de toekomst gerealiseerd. In de winkel aan de Burcht 8 in Breda kan men met eigen ogen aanschouwen hoe de bestaande Dobey dierenspeciaalzaak de metamorfose doorgemaakt heeft naar Dobey-Dierspecialist ter Avest.
Kenmerkend binnen de nieuwe winkelopzet is “de klant staat centraal”. Binnen de merkwaarden betrokken/persoonlijk & deskundig is “verantwoord” een boventoon gaan voeren. Verantwoord in bouwen, keuze van de materialen en de totstandkoming van het assortiment. Kinderen hebben een speciale plaats gekregen in de winkel met een heuse kidscorner die in combinatie met het knaagdiereiland tot leven is gekomen en van waaruit we op een educatieve manier de mens/dier relatie gaan uitdiepen. De winkel geeft qua elementen alle fases weer van de lifecycle van het hebben van het huisdier. Zo zijn advies, diensten & producten voor het huisdier en hun baasjes/omgeving aanwezig voor een long life commitment.
Bijzonder is te noemen de samenwerking die ontstaan is met dierenartspraktijk de Roosberg. Zij hebben een eigen praktijk in de winkel gekregen van waar zij een dagelijks inloop spreekuur houden.
Dobey retail / Faunaland Franchising heeft met de ‘Dierspecialist” winkel een formule in handen die de klant alle oplossingen bied onder een dak. Meer lifestyle, cadeau, inspiratie en een ideale combinatie tussen clicks & bricks worden er in de winkel van de toekomst getoond. Binnen de nieuw ontstane werelden “wonen, gezondheid, voeding, spelen & bewegen en mode wordt de consument een prachtig assortiment aan producten getoond.
Dierspecialist “dat voelt goed”
Bron: Dobey Retail
Comments
Nog geen reacties op Dierspecialist “dat voelt goed”