Consument vaker naar de supermarkt

4 februari 2010 - 10:02 - 0 reacties

Consument vaker naar de supermarkt

De Nederlandse supermarkten hebben in januari hun omzet zien stijgen. Deze nam toe met 3,1 procent tot 2,39 miljard euro, tegenover 2,32 miljard euro een jaar eerder.

Dat blijkt uit donderdagochtend gepubliceerde cijfers van marktonderzoeker GfK.

De waarde van de kassabon bleef nagenoeg gelijk; 22,10 tegenover 22,12 in januari 2009. Daaruit blijkt dat de omzetgroei afkomstig is van het toegenomen supermarktbezoek.

Bron: Retail actueel.nl

Deel dit bericht:


Comments

Nog geen reacties op Consument vaker naar de supermarkt

Laat een reactie achter

DSZ Actueel stelt het zeer op prijs dat haar lezers laten weten hoe ze over bepaalde ontwikkelingen in de branche denken en die meningen en ervaringen ventileren. We willen daarbij echter wel vragen om daarbij de volledige naam (voornaam en achternaam) bekend te maken. Gebeurt dat niet, dan wordt de reactie niet geplaatst.

Reacties zijn niet meer mogelijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten