Voor 2012 heeft Warmako een duidelijke strategische keuze gemaakt en is het zich gaan focussen op de merken die zij exclusief in Nederland en België begeleidt. Voor de distributie wordt vooral samengewerkt met de bestaande groothandels. Van merken waar Warmako alleen een groothandelsfunctie voor had, is inmiddels afscheid genomen.
Hierdoor kan Warmako zich voor 100% richten op het ondersteunen, promoten en begeleiden van de innovatieve merken in haar portfolio.
Dat deze keuze een goede is geweest, blijkt wel uit het feit dat Warmako per 1 Februari een merchandiser/promoter aanneemt voor het merk Almo Nature. Het nieuwe concept van Almo Nature wordt in de markt zo goed ontvangen dat besloten is om Wendy van Kasteel aan te nemen om de winkels extra te ondersteunen d.m.v. instore promoties, schapacties, sampling, educatie en specifieke (kwaliteits) vragen van consumenten.
Wendy van Kasteel zal haar tijd verdelen tussen haar werk als dierenartsassistente en promoter/merchandiser van Almo Nature. Door deze combinatie kan zij optimaal ondernemers, personeel en consumenten voorlichten over de nieuwe, innovatieve, onderscheidende voedingslijn van Almo Nature.
Meer info op www.almo.eu
Laatste reacties