Gisterenavond heeft de campagne Whiskas Moves een zilveren SpinAward gewonnen. De SpinAwards zijn de vakprijzen voor creativiteit in digitale media. De prijzen worden uitgereikt aan Nederlandse en Belgische inzenders tijdens de jaarlijkse SpinAwards Night. De SpinAwards bestaan al sinds 1998 en worden georganiseerd door de onafhankelijke Stichting SpinAwards, die zich inzet voor het stimuleren van creativiteit en effectiviteit in digitale media.
Je kat (op)voeden door met bestaande GPS tracking techniek inzicht te krijgen in het bewegingspatroon van je kat. Door deze digitale techniek te koppelen aan het merk Whiskas, wordt dit concept gepromoveerd van leuke gimmick naar een echte relevante tool voor kattenbezitters. ‘Whiskas Moves’ analyseert de verzamelde ‘bewegingsdata’ van de kat en geeft op basis hiervan voedingsadvies op maat.
En handig: je kunt uiteraard de geadviseerde uitgebalanceerde kattenvoeding direct online bestellen. Mooi voorbeeld van de relevante inzet van digitale technologie voor een merkfabrikant op basis van excellent klantinzicht. Een toegevoegde waarde voor het merk en de consument. En voor een gezonde kat uiteraard.
Bron: Spin Awards
Comments
Nog geen reacties op Campagne Whiskas Moves wint zilveren SpinAward