De beurspromotor Wirtschaftsgemeinschaft Zoologischer Fachbetriebe GmbH nodigt Interzoo exposanten en managers van de internationale dierbenodigdhedenhandel uit te komen naar een nieuw forum op Interzoo 2014 : de Interzoo Summit. Met het thema “De kunst van klantgerichte detailhandel” vindt het summit plaats in de Nürnberg Convention Center in Duitsland op 28 mei 2014, de dag voor de opening van Interzoo 2014. WZF GmbH organiseert dit evenement in samenwerking met het tijdschrift Pets International and NürnbergMesse .
“De summit Interzoo zal een netwerkevenement worden waarbij relevante spelers uit de wereldwijde dierbenodigdhedenhandel elkaar ontmoeten en het zal hen belangrijke inzichten voor het ontwikkelen van strategieën over samenwerkingen met fabrikanten geven“, legt Herbert Bollhöfer , Managing Director van WZF GmbH.
Wat zijn de huidige uitdagingen voor de internationale dierbenodigdhedenhandel in een klantgerichte omni-channel markt? Op de Interzoo Summit zullen bekende internationale sprekers concepten voor emotionele klantenbinding presenteren, waarbij de ontwikkeling van private labels en groeimodellen voor samenwerking met fabrikanten en andere spelers in de supply chain behandeld zullen.
Een belangrijk aspect van de summit is de gelegenheid om informeel bij te praten, bijvoorbeeld ’s avonds tijdens het diner met muzikale begeleiding. Deelnemers hebben de mogelijkheid om nieuwe contacten te leggen en zakelijke ideeën te bespreken.
Het summit event op Interzoo 2014 is bedoeld voor topmanagers en leden van de raden van bestuur van Interzoo exposanten en beursgenoteerde detailhandelbedrijven voor dierbenodigdheden.
Programma en inschrijving : www.interzoo.com/summit
Comments
Nog geen reacties op Summit tijdens Interzoo 2014: De kunst van klantgerichte detailhandel