Dat aandacht voor de klant belangrijk is, bewijst het tevredenheidsonderzoek dat dit jaar werd uitgevoerd. Meer dan 95 procent van de klanten zijn zeer tevreden met de begeleiding en de adviezen van het Prins CareTeam, het team van deskundigen van Prins Petfoods in Veenendaal dat zowel consumenten als professionals advies geeft over de voeding, opvoeding, gezondheid en het gedrag van hond of kat.
Een paar honderd klanten die van de diensten van het CareTeam gebruik hebben gemaakt, vulden voor dit onderzoek een vragenlijst in: hoe waren ze door het team geholpen, en wat was het resultaat? De service van het CareTeam wordt gewaardeerd met een gemiddeld rapportcijfer van 8,5. Geroemd worden vooral de deskundige adviezen en de prettige, persoonlijke begeleiding.
Bijna 90 procent van de klanten volgde het advies van het CareTeam op, met in 82 procent van de gevallen een positief resultaat. Liefst 99 procent zou het team aanbevelen bij anderen en alle klanten die aan het onderzoek meededen vonden het verleende advies begrijpelijk. De meeste klanten kwamen via de dierenspeciaalzaak of een verkooppunt (43 procent) of via internet (32 procent) bij het CareTeam terecht.
Het Prins CareTeam is voor iedereen bereikbaar via telefoon, e-mail, de website of gewoon via een verkooppunt.
Uit de reacties:
- ‘Het advies was meer dan volledig, zeer uitgebreid, meerdere opties zijn benoemd en het contact is uitstekend onderhouden. Ik ben blij!’
- ‘Leuk team, geven je echt het gevoel met je mee te denken, doen ook alles om problemen op te lossen.’
- ‘Ik vond het hartverwarmend en erg fijn om zulke lieve en goede aandacht te ontvangen van het CareTeam!’
- ‘De begeleiding per telefoon en mail voelde totaal niet opdringerig. Erg vriendelijk, goed toepasbaar en snel effectief. Bedankt!’
- ‘Geweldig dat dit in 2013 nog bestaat! Dank, dank, dank en ga zo door!’
Een voorbeeld voor de branche wat ons betreft.
Bron: Prins Petfoods
Comments
Nog geen reacties op Tevredenheidsonderzoek: klanten tevreden met Prins CareTeam