Sinds afgelopen juni is Christian Rahn (39) directeur Trade Marketing geworden bij Karlie Flamingo. Dit houdt in dat hij verantwoordelijk is voor de internationale marketingactiviteiten van de PPG Pet Products Group (Karlie Heimtierbedarf GmbH, Flamingo NV).
Hiermee blijft Karlie Flamingo haar internationale marketingactiviteiten uitbreiden en doet dat in toenemende mate met mensen die er van houden om met hun creativiteit bij te dragen aan de producten die Karlie Flamingo heeft ten behoeve van huisdieren.
“Christian Rahn is al vele jaren actief geweest in leidinggevende functies op het gebied van marketing en sales voor de Duitse en internationale markt. Recentelijk was hij werkzaam voor de Dufry AG in Basel. Met zijn goed gefundeerde achtergrondkennis in retail en marketing zal Rahn de verdere versterking van nationale en internationale expansie van het merk Karlie Flamingo coördineren en realiseren“, zegt Dr Angelika Westerwelle, CEO van Karlie Flamingo.
De bevoegdheden van Christian Rahn omvatten de inrichting en het beheer van de Trade Marketing, met daarin de afdelingen marketing, handelsconcepten, vormgeving, reclame, PR en evenementen/tentoonstellingen.
“We produceren meer dan 700.000 eerste klas kwaliteitsproducten voor dieren per jaar. Momenteel bieden we meer dan 8.000 artikelen voor honden, katten, kleine dieren, vogels, vissen en ook paarden. Bijna dagelijks worden er nieuwe artikelen toegevoegd, dit maakt ons werk zeer gevarieerd en interessant“, zegt Christian Rahn over zijn nieuwe uitdaging. “Met innovatieve marketingactiviteiten en creatieve POS activiteiten zullen wij onze producten nog beter presenteren, vooral in de wereldwijde dierenwinkelhandel. Zo kunnen we de klanten te overtuigen van de uitstekende kwaliteit, functionaliteit en de voordelen voor de dieren.“
Comments
Nog geen reacties op Christian Rahn nieuwe directeur Trade Marketing bij Karlie Flamingo