De kassa- en backoffice softwareontwikkelaar, welke ook actief is bij veel DSZ retailers, heeft voor zijn klantenservice het ITO-certificaat ontvangen. Dit is een erkend en onafhankelijk keurmerk voor telefonische dienstverlening in Nederland. Directeur van Valk Software, Karin Valk, ontving het certificaat uit handen van bestuurslid Hein Albeda. “Het certificaat is een bekroning voor de medewerkers die elke dag het werk doen en met veel energie grote stappen hebben gemaakt. Klanttevredenheid is voor Valk Software de belangrijkste doelstelling, de klantenservice speelt daarin een hoofdrol.”
Retailers kunnen bij storingen en ondersteuning van hun automatiseringssysteem de klantenservice van Valk Software bellen. Door de toetsing van ITO is de klantenservice structureel verbeterd. Victor Godthelp, manager klantenservice en consultancy bij Valk Software: “De responstijd, oplossingsgerichtheid en inhoudelijke deskundigheid van de klantenservicemedewerkers zijn sterk gegroeid”.
Valk Software zal nog drie keer een bezoek van ITO kunnen verwachten. “De auditors van ITO stellen niet alleen kritische vragen, maar inspireren onze medewerkers ook met concrete ideeën om het beter te doen”, aldus Godthelp. “Nu de klantenservice geprofessionaliseerd is, kunnen we retailers optimaal ondersteunen”.
Gefeliciteerd !
gr Henk v B. Dier all-in