In aanloop naar Dierendag start het Hoofdbedrijfschap Detailhandel het vervolg van de radiocampagne voor dierenspeciaalzaken. Bij de dierenspeciaalzaak kan de consument niet alleen terecht voor deskundig advies, service en een ruim assortiment, het is ook leuk om naar de dierenspeciaalzaak te gaan. Dat is de boodschap van de imagocampagne.
Drie themaweken
De radiocampagne wordt dit najaar gevoerd rondom drie thema’s: Dierendag (27 september t/m 4 oktober), aquaria (5 t/m 11 oktober) en mezen- en vetbollen (28 november t/m 3 december). De drie themaspots zijn in deze weken veel te horen op de landelijke radiozenders Sky Radio, Q-Music en 100% NL.
Winkelposter ‘Bij ons is het elke dag Dierendag’
Alle dierenspeciaalzaken krijgen begin september een opvallende winkelposter toegestuurd met de slogan ‘Bij ons is het elke dag Dierendag’, zodat zij in hun zaak op de campagne kunnen inhaken. De poster is zowel voor als na Dierendag te gebruiken.
Huis-aan-huisbladen
Behalve radiocommercials worden ook kant-en-klare themapagina’s voor huis-aan-huisbladen ingezet. Leuke en informatieve verhalen, tips en weetjes informeren consumenten over huisdieren en huisdierenverzorging en stimuleren nog eens extra om naar de dierenspeciaalzaak te gaan
Deze collectieve promotiecampagne is een activiteit van de Adviescommissie dieren en dierenbenodigdheden van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD). Meer informatie is vermeld op www.hbd.nl/dierenspeciaalzaken.
Bron: HBD
Comments
Nog geen reacties op Radiocampagne dierenspeciaalzaken start rondom Dierendag