Interzoo-organisator WZF gaat na het succesvolle paviljoen voor jonge Duitse bedrijven uit de petcarebranche tijdens de editie van Interzoo 2020 nu ook buitenlandse nieuwkomers de mogelijkheid bieden zich voor te stellen tijdens de beurs. Dr. Rowena Arzt (Director Exhibitions WZF) is erg verheugd dat Interzoo nu ook internationale start-up bedrijven een specifiek paviljoen kunnen aanreiken om op die manier de innovaties in de huisdierbenodigdheden branche te kunnen promoten.
De start-up bedrijven van over de hele wereld krijgen de mogelijkheid om zichzelf en hun producten te promoten in hal 11 in twee daarvoor speciaal aangewezen zones. Er is bewust gekozen voor aparte zones zodat de bedrijven alle ruimte hebben om in contact te komen met nieuwe contacten. Om hiervoor in aanmerking te komen mogen bedrijven niet ouder zijn dan 5 jaar, geen Duits hoofdkantoor en maximaal 50 werknemers hebben. Ook mogen zij nog niet eerder op Interzoo hebben gestaan.
Het ‘Innovation made in Germany’ paviljoen – waar Duitse start-up bedrijven zich voor kunnen stellen – is overigens sinds oktober jl. al helemaal volgeboekt.
Bron: WZF
Comments
Nog geen reacties op Start-up zone voor internationale bedrijven tijdens Interzoo 2020