Met een vernieuwde business-to-business webshop legt AniDis de lat in de markt hoog. De huidige bestelomgeving was toe aan een update. De uitkomst is een nieuwe webshop die een gelikt uiterlijk heeft en voldoet aan de standaarden van ‘de grote jongens’. Dit allemaal met maar één doel: de klant beter kunnen bedienen in het huidige digitale tijdperk.
Het gemak voor klanten zit hem in de heldere lay-out en de eenvoudige navigatie. Dit leidt tot een aangename shopervaring. Via de zoekfunctie kan elk product uit de catalogus van 12.000 producten gemakkelijk gevonden worden en aan de winkelwagen worden toegevoegd. Eén van de nieuwe functies is de favorietenlijst waar klanten producten aan kunnen toevoegen die ze vaak bestellen, met de favoriete besteleenheid. Op deze manier hoeven zij deze producten niet telkens opnieuw op te zoeken.
Ook aan actualiteit is gedacht. Zo introduceert AniDis dagaanbiedingen die iedere 24 uur veranderen en alleen online te verkrijgen zijn. Deze dagaanbiedingen bestaan uit scherp geprijsde producten die aan de winkelwagen toegevoegd kunnen worden voor de eerstvolgende bestelling. Ook kunnen klanten het AniDis Nieuws, de tweewekelijkse acties, online terugvinden.
Wanneer klanten iets niet kunnen vinden of een vraag hebben, biedt de chat uitkomst. Op deze manier voorziet de binnendienst binnen enkele minuten de klant van informatie. De vernieuwde webshop is te bezoeken via www.anidis.nl.
Bron: Anidis
Comments
Nog geen reacties op AniDis koerst op online bestelgemak met B2B webshop