Prins Petfoods is partner van Hond2016, de nieuwe naam van het grootste hondenevenement van Nederland op 9, 10 en 11 december in de RAI Amsterdam. Het in 100% natuurlijke honden- en kattenvoedingen gespecialiseerde familiebedrijf wil samen met de organisatie van Hond2016 van het houden van honden een beleving maken.
Hond2016 is de nieuwe naam voor de voormalige Winnershow. Met de nieuwe naam krijgt het evenement ook een nieuwe invulling, met een ander programma-aanbod, meer aandacht voor de consument, een betere uitstraling en professionals uit de hondenbranche die hun kennis graag willen delen. Dat sluit heel goed aan bij de visie van Prins.
Eigen hal
Prins heeft op Hond2016 een eigen hal tot zijn beschikking en zal daar een actief en informatief programma verzorgen, dat zich richt op de hele familie. Samen met je hond op de foto bijvoorbeeld, en samen leuke dingen doen tijdens workshops die geschikt zijn voor jong en oud. Samen met de eigen labels EduPet Education en het online dierenplatform Lifestyle for pets geeft Prins zo invulling aan de pay-off van het bedrijf: Prins. Meer dan voeding.
Zelf meedoen
Bezoekers kunnen met hun eigen viervoeter aan veel van de activiteiten van Hond2016 deelnemen. Zowel in de voorverkoop als aan de kassa zijn speciale entreekaartjes voor honden te koop. Om er voor te zorgen dat bezoekers hun hond bewust meenemen, gelden er enkele welzijnseisen. Alle informatie over het evenement en de online voorverkoop met aantrekkelijke korting is te vinden op www.hond2016.nl
Bron: Prins Petfoods
Comments
Nog geen reacties op Grootste hondenevenement van Nederland wordt beleving voor jong en oud