Op 1 januari 2016 is Auke Posthumus benoemd tot Commercieel Directeur van Botéba.
Auke Posthumus zal samen met Bob Rulkens werken aan de ontwikkeling en groei van Botéba tot een internationaal merkenhuis. Auke Posthumus heeft meer dan 20 jaar (internationale) ervaring in sales en marketing en is oprichter van het merk Kynofit.
Botéba houdt zich al meer dan 15 jaar uiterst succesvol bezig met (groot)handelsactiviteiten op het gebied van diergeneesmiddelen en dierverzorgingsproducten.
Botéba vertegenwoordigt bekende merken als Frontline, Milbemax, PrimeVal, Urine Off en FoOlee. Het productassortiment van deze merken wordt verkocht aan duizenden klanten verspreidt over Nederland, België en overige landen in Europa. Naast deze sterke merken biedt Botéba haar relaties ondersteuning in het behalen van extra omzet en winst groei door inzet van marketingtools en sales-support. Onder de relaties van Botéba wordt verstaan; groothandels met verkoop van diergeneesmiddelen en dierverzorgingsproducten aan de gerelateerde ketens/ dierenspeciaalzaken/ tuincentra.
Bob Rulkens CEO van de BWFM Veterinary Group : “We zijn ervan overtuigd dat Auke Posthumus, met zijn internationale ervaring, de beste keuze is voor het Botéba merkenhuis. Auke Posthumus beschikt over het vermogen om unieke merken en de desbetreffende markt met elkaar te verbinden. Auke brengt een hedendaags geluid en zal daarmee het internationale merkenhuis Botéba verder de 21e eeuw in brengen.”
Bron: Botéba
Comments
Nog geen reacties op Auke Posthumus aangesteld als nieuwe directeur Botéba