In de tijd van tegenwoordig moet je als ondernemer in de huisdierenbranche meer dan ooit van alle markten thuis zijn. Je moet niet alleen verstand hebben van dieren, maar ook van social media, geneesmiddelen, voeding, klantenbinding, beveiliging, personeel en wat al niet meer. Dat is dan ook de reden dat Dibevo dit jaar een nóg uitgebreider lezingenprogramma heeft samengesteld dat inhaakt op de huisdierenspecialist van de toekomst.
De volgende onderwerpen zullen aan bod komen: het maken van een goede nieuwsbrief, hoe zit het met BARF, hoe kan er op de winkelvloer een onweerstaanbare en inspirerende plek worden gecreeërd, hoe moet er worden omgegaan met diergenees-en bestrijdingsmiddelen, wat voor personeel moet er worden aangenomen (jong of 50-plusser).
Verder nog hoe moet worden omgegaan met Facebook, op welke manier kan het aantal likes worden vergroot. En juist wel of niet een reptielenafdeling aanschaffen en tot slot een stuk over het ‘mysterie van Murphy’.
De exacte indeling en tijdstippen van de lezingen verschijnen rond eind september op de website van Dibevo.
Comments
Nog geen reacties op Lezingsprogramma op de Dibevo-beurs