Werelddierendag 2014 kan beschouwd worden als de meest succesvolle verkoopdag aller tijden van Faunaland en Dobey. De Dierendag van vorig jaar was al een enorm succes, maar dit jaar werden er wederom recordomzetten geboekt. Ook liepen er vele unieke acties en waren Faunaland en Dobey dagen lang te horen op Radio 100% NL. Ook online was de week van Dierendag een recordweek in alle opzichten.
Het liep afgelopen Dierendag storm in de Dobey en Faunaland dierenspeciaalzaken. Ondernemers profiteerden volop van de grote groepen klanten die naar de winkel kwamen om hun huisdier(en) eens goed te verwennen. De aanloop was deels het resultaat van een aantal succesvolle landelijke acties, waaronder radiocommercials van Faunaland, Dobey en Royal Canin die de week voor – en tijdens – Dierendag de hele dag door op Radio 100% NL te horen waren. Hieraan was een selfie-actie gebonden waarbij een jaar lang gratis dierenvoeding van Royal Canin gewonnen werd door Chantal en haar kat uit Breda.
Een andere reden voor de stormloop was de spectaculaire “Bigshopper” actie, waarbij een gratis te ontvangen bigshopper (tas) gevuld kon worden met producten die tegen maar liefst 25% korting afgerekend kon worden.
De gehele week waarin Dierendag dit jaar viel is succesvol te noemen. Het aantal Facebook fans en Twitter volgers steeg, met name dankzij de radiocommercials en een online actie waarbij een aantal cadeaubonnen t.w.v. 50 euro werden verloot. Ook de websites van Faunaland en Dobey behaalde recordcijfers
Bron: Faunaland en Dobey
Comments
Nog geen reacties op Faunaland en Dobey ondernemers boeken opnieuw records op Dierendag