Het pand van Beeztees in Waalwijk vormden van 14 t/m 16 september het podium voor een beurs in eigen huis. Naar aanleiding van het 45 jarig bestaan en de recente naamswijziging kregen de klanten een kijkje in de Beeztees-keuken.
En met succes. In totaal bezochten zo’n 800 retailers de beurs, waar ze gemiddeld ruim 4,5 uur verbleven. Via zowel de verkoop- als de inkoopshowroom werd de klant naar de beursvloer geleid. Welke compleet was ingericht met onder andere de nieuwe Designed by Lotte-shop, het Beeztees-impulsmeubel, talloze nieuwe producten en acties. Naast de beursvloer en de sfeervolle loungehoek, was er ook ruimte voor verdieping.
In 3 verschillende seminars werd je meegenomen in de creatieve keuken van Product Design, het productieproces van rubber- en latexspeeltjes en kreeg je stof tot nadenken bij een seminar over een uniek onderzoek over het aankoopgedrag van dierenaccessoires.
De sfeer? Vrolijk, relaxed en ongedwongen. Al met al, een complete Beeztees beleving!
Bron: Beeztees
Comments
Nog geen reacties op Beeztees heeft geslaagd kijkje in de keuken