Vandaag lanceert Almo Nature, producent van 100% natuurlijke diervoeding, een WK-inhaker ter promotie van zijn Legend kattenmaaltijden. In de hoofdrol van het campagnefilmpje zien we Mr. Tin, een onweerstaanbare, nieuwsgierige en speelse kat. Zijn favoriete prooi is zonder twijfel een Legend kattenmaaltijd, gemaakt van natuurlijke en kwalitatief hoogwaardige ingrediënten. In het campagnefilmpje laat hij zien dat de verpakking van Legend volledig recyclebaar is. Met een fantastische omhaal geeft hij het goede voorbeeld en scoort; een voltreffer in de juiste afvalbak.
Klik hier voor het campagnefilmpje
De campagne bestaat nog uit twee andere filmpjes met Mr. Tin in de hoofdrol en wordt gevoerd in twaalf landen: Nederland, Italië, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Groot-Brittannië, Zwitserland, België, Spanje, Rusland, Slovenië en China (Hong Kong). Meer informatie is te vinden op de website van Almo Nature en op de Almo Nature Facebook-pagina.
Bron en afbeelding: Almo Nature
Comments
Nog geen reacties op WK-inhaker van Almo Nature